Szállítás

A megrendelt ékszerek kiszállítása a DPD futárszolgálattal történik a Vásárló által megadott címre.

A futárszolgálat hétfőtől-péntekig, 08:00-17:00 óra között kézbesíti a megrendeléseket. Amennyiben Vásárló ebben időszakban nem tartózkodik a megadott címen, szállítási címként célszerű olyan szállítási címet megadni, ahol a szállítási időszakban a Vásárló biztosan át tudja venni a megrendelt terméket. A csomag aktuális helyzetéről a Szolgáltató értesítést küld a Vásárló részére e-mailben a regisztrációban megadott email címre. Amennyiben a csomag átvétele meghiúsul, a futár értesítést hagy a szállítási címen. Az értesítőn található szám segítségével a Vásárlónak lehetősége van a futárszolgálatnál új szállítási cím és időpont megadására illetve egyeztetésére. A futárszolgálat további 1 alkalommal kísérli meg a megrendelt termékek kiszállítását. A futárszolgálat összesen kétszeri kézbesítést kísérel meg, azonban, ha a 2. kiszállítás is sikertelen – Vásárlónak felróható okból -, akkor a 2. kiszállítást a Szolgáltató csak akkor kísérli meg újból, ha a Vásárló a megrendelés ellenértékét átutalással Szolgáltató részére kifizette és a vételár a Szolgáltató számláján jóváírásra került. A terméknek a futártól való átvételével illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, ami azt jelenti, hogy az átvételt követően a Szolgáltatónak utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni. A szállítólevél aláírásával tehát elismeri, hogy az átvett csomag mind külsőleg, mind pedig tartalmát illetően megfelel a megrendelésében foglaltaknak (nem hiányos a csomag tartalma, nem sérült a csomagolás vagy a termék). Ha Vásárló sérülést tapasztal a terméken vagy a csomagoláson, az átvétel során, a sérülésekről a kiszállítást végző személy jelenlétében jegyzőkönyv felvételét kell kérnie és nem köteles átvenni a terméket. Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét Szolgáltató díjmentesen biztosítja és ingyenesen kiszállít egy hibátlan terméket. Az átvételt követően észlelt sérülésért Szolgáltató felelősséget nem vállal!

A csomag státuszát a következő linken keresztül tudhatja meg: Információ a csomagról

Szállítási költségek

Személyes átvétel: ingyenes

DPD Futárszolgálattal:

14.999 Ft-ig terjedő vásárlás esetén: 999 Ft.

15.000 - 39.999 Ft közötti vásárlás esetén 2450 Ft.

40.000 Ft-feletti vásárlás esetén: INGYENES

  • Törékeny felár: 500Ft, mely esetben a normál szállítási költséghez ez az összeg hozzáadásra kerül így. Csak abban az esetben tud felelősséget vállalni a termékek épségéért, amennyiben a futárszolgálat munkatársa előtt megtörténik a csomag tartalmának ellenőrzése.

Szállítási határidő

A megrendelés kiszállításának határideje 2-3 munkanap. Szolgáltató – a Felek eltérő megállapodásának hiányában - a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc napon belül köteles a fogyasztó rendelkezésére bocsátani (kiszállítani) a terméket. A Szolgáltató késedelme esetén a fogyasztónak minősülő Vásárló jogosult póthatáridőt tűzni. Ha a Szolgáltató a póthatáridőn belül nem teljesít, a fogyasztó jogosult a szerződéstől elállni.

A fogyasztó póthatáridő tűzése nélkül akkor jogosult a szerződéstől elállni akkor, ha

  1. a Szolgáltató a szerződés teljesítését megtagadta; vagy
  2. a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben - és nem máskor - kellett volna teljesíteni.

Személyes átvétel

Vásárló a megrendelt termékeket személyesen is átveheti 7700 Mohács, Szent Mihály tér 2. szám alatti üzlethelyiségében. A termék átvételének legkorábbi időpontjáról Szolgáltató telefonon vagy e-mailben értesíti a Vásárlót. A személyes átvételre munkanapokon 08:00-17:00 óra és szombati napokon 08:00-12:00 óra között kerülhet sor azt követően, hogy Szolgáltató értesítette Vásárlót arról, hogy megrendelése átvehető. Ez az átvételi forma ingyenes. Az átvétel időpontját minden esetben e-mailben egyeztetik a Vásárlóval a Szolgáltató munkatársai, ám a kiszállítás határideje ebben az esetben sem haladja meg a 30 napot.